niedziela, 26 sierpnia 2012

Z wesela

Ostatnio bawiłam się na weselu bliskiej koleżanki, jak to na weselu było super i wesoło :)
Wrzucam kilka zdjęć, aby zaprezentować się jak wyglądałam. Miałam czarną baskinkę z Zary, starałam się więc ją rozświetlić jakimiś dodatkami.






W związku z sukienką spotkała mnie niemiła okoliczność i nie chodzi o to, że jest krótka :) Niestety strasznie farbowała, szczególnie bylo to widać po moich paznokciach i dłoniach, które zrobiły się czarne i wyglądałam jakbym w ziemi grzebała :)

9 komentarzy:

  1. mam te sama kiecke przygotowana na wesele,ktore ma moja kolezanka we wrzesniu, ale neonowo morelową wersję ;)
    kurcze z tym farbowaniem ;/ troche klapa ;/ oby moja tego nie miala..

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka śliczna sukienka ♥ i kopertówka ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądałaś <3
    PS ta weryfikacja obrazkowa jest wstrętna, już 5 raz pisze komentarz i ciągle jakiś błąd w przepisywaniu, eeeh :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna sukienka i świetne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygladałas!


    Zapraszam do odwiedzin i podążania za mną. LINK: http://kmchphotography.blogspot.com/2013/01/cinderella.html

    OdpowiedzUsuń
  6. masz rewelacyjną figurkę
    bardzo podoba mi się Twoja kreacja
    połączenie czerni z fioletem - extra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Vielen Dank für die Informationen sehr nützlich, und den Erfolg unserer Grüße unabhängigen Indonesien
    Obat Radang Lidah

    OdpowiedzUsuń