niedziela, 26 sierpnia 2012

Z wesela

Ostatnio bawiłam się na weselu bliskiej koleżanki, jak to na weselu było super i wesoło :)
Wrzucam kilka zdjęć, aby zaprezentować się jak wyglądałam. Miałam czarną baskinkę z Zary, starałam się więc ją rozświetlić jakimiś dodatkami.






W związku z sukienką spotkała mnie niemiła okoliczność i nie chodzi o to, że jest krótka :) Niestety strasznie farbowała, szczególnie bylo to widać po moich paznokciach i dłoniach, które zrobiły się czarne i wyglądałam jakbym w ziemi grzebała :)

14 komentarzy:

  1. mam te sama kiecke przygotowana na wesele,ktore ma moja kolezanka we wrzesniu, ale neonowo morelową wersję ;)
    kurcze z tym farbowaniem ;/ troche klapa ;/ oby moja tego nie miala..

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka śliczna sukienka ♥ i kopertówka ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądałaś <3
    PS ta weryfikacja obrazkowa jest wstrętna, już 5 raz pisze komentarz i ciągle jakiś błąd w przepisywaniu, eeeh :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna sukienka i świetne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygladałas!


    Zapraszam do odwiedzin i podążania za mną. LINK: http://kmchphotography.blogspot.com/2013/01/cinderella.html

    OdpowiedzUsuń
  6. masz rewelacyjną figurkę
    bardzo podoba mi się Twoja kreacja
    połączenie czerni z fioletem - extra!

    OdpowiedzUsuń
  7. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous
    Vitamin Alami Untuk Memutihkan Wajah DAn Tubuh

    OdpowiedzUsuń
  8. Vielen Dank für die Informationen sehr nützlich, und den Erfolg unserer Grüße unabhängigen Indonesien
    Obat Radang Lidah

    OdpowiedzUsuń
  9. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat
    OBAT ANAK YANG AMAN DAN AMPUH

    OdpowiedzUsuń